Bobs 27 dart (TRENING)- zasady gry
Grę rozpoczynasz z wynikiem 27 punktów. Rzucasz zegar pól podwójnych.
Rozpoczynasz więc od trafiania pola 2×1. Wszystkie trafienia dodajesz do wyniku.
Jeśli nie trafisz żadną lotką w kolejce- odejmujesz wartość pola (czyli 2 punkty za pole podwójne 1).
Po kolejce rzutów przechodzisz do kolejnego pola (2×2 punkty). Każde trafienie = 4 punkty. Nie trafienie żadną z 3 lotek to minus 4.
Po polu d20 rzucasz na koniec d25 (Bull’s Eye). Jeśli nie trafisz, to oczywiście odejmujesz 50 punktów.
Przykład:
Rozpoczynam ze stanem 27 punktów.
1 lotka trafiona w 2×1= +2 punkty 2 lotka chybiona 3 lotka trafiona w 2×1= +2 punkty
Mój stan punktowy =31 i przechodzę do pola 2×2.
1 lotka chybiona 2 lotka chybiona 3 lotka chybiona
Nie trafiłem żadną lotką więc odejmuję wartość pola od wyniku: 31-4=27.
Celem gry jest skończenie zegara z jak najwyższym wynikiem.
Gra kończy się także, jeśli Twój stan punktowy będzie równy 0.
Gra świetnie nadaje się na treningi pól podwójnych i pozwala na łatwe monitorowanie osiąganych wyników.
Programy ułatwiające liczenie punktów:
–
1 Odpowiedź
[…] Tę grę już opisywałem na dart.com.pl, więc zapraszam do zapoznania się z zasadami: trening dart- Bob’s 27 […]