Bobs 27 dart (TRENING)- zasady gry

Grę rozpoczynasz z wynikiem 27 punktów. Rzucasz zegar pól podwójnych.

Rozpoczynasz więc od trafiania pola 2×1. Wszystkie trafienia dodajesz do wyniku.

Jeśli nie trafisz żadną lotką w kolejce- odejmujesz wartość pola (czyli 2 punkty za pole podwójne 1).

Po kolejce rzutów przechodzisz do kolejnego pola (2×2 punkty). Każde trafienie = 4 punkty. Nie trafienie żadną z 3 lotek to minus 4.

Po polu d20 rzucasz na koniec d25 (Bull’s Eye). Jeśli nie trafisz, to oczywiście odejmujesz 50 punktów.
Przykład:

Rozpoczynam ze stanem 27 punktów.

1 lotka trafiona w 2×1= +2 punkty
2 lotka chybiona
3 lotka trafiona w 2×1= +2 punkty

 

Mój stan punktowy =31 i przechodzę do pola 2×2.

1 lotka chybiona
2 lotka chybiona
3 lotka chybiona

 

Nie trafiłem żadną lotką więc odejmuję wartość pola od wyniku: 31-4=27.

Celem gry jest skończenie zegara z jak najwyższym wynikiem.

Gra kończy się także, jeśli Twój stan punktowy będzie równy 0.

Gra świetnie nadaje się na treningi pól podwójnych i pozwala na łatwe monitorowanie osiąganych wyników.

Programy ułatwiające liczenie punktów:

Zainteresuje Cię także: